Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Lisa Hillbom - 26 januari 2009 10:29

Drog på oss hela utstyrseln. Vi skulle till moster.


Tills vi stod vid dörren, svettiga som få.


Fan. Nyckeln ligger fortfarande kvar i volvon. Volvon som är låst.


Blä.


Så nu är moster på väg hit istället, och jag har bakat en paj till henne, som fjäsk.

Av Lisa Hillbom - 26 januari 2009 07:21

Linus har 38.1 Så det var inget mer med det. Blev hemma idag i vilket fall.


Over.

Av Lisa Hillbom - 26 januari 2009 07:08

Men här sitter jag.


Låg länge och väl i sängen och funderade på VAB. Har vart en riktig jävla skitnatt. Men vad fan, tänkte jag. vi masar oss iväg.


Stressar igång. Drar på oss hela outfiten, inklusive ytterkläder. Då, just då, komme rjag på att mina nycklar ligger inlåsta i volvon.


Skit.


Så nu sitter jag här och väntar på att jag ska få tag på Jocke.

Ovido - Quiz & Flashcards