Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Lisa Hillbom - 5 januari 2009 18:34

Jag är sååå trött.


Det blir inte mer än så idag.


Ska kolla tv-utbudet, annars åker jag iväg och hyr en bra film.


Trött och Tråkig.


Vi tänker på dig idag, lilla Johan.

Av Lisa Hillbom - 5 januari 2009 10:21

Sitter och häller i mig lite kaffe innan Lotta med barn trillar in. Både Saga och Linus ska få sig en varsin kompis att leka med en timme eller två.

I eftermiddag väntar besök av Moster Anna.


Var en sån där dag då jag var tvungen att göra mig i ordning. Dajsar allt som oftast runt i mjukisar, men efter en helvetes natt, så var jag tvungen att kleta på lite smink i fejjan och dra på mig lite rediga kläder. Annars hade jag aldrig vaknat. Det har vart kaos, då båda valde att komma upp till oss runt ett.

Tänk en natt, en enda natt, att få sova bara ajg och Jocke i våran säng. Ostört. Till typ åtta eller nåt. Åh. I mina drömmars värld.


Måste ner och handla en sväng. Slut på allt man måste ha hemma. Typ toapapper, ost, smör, ägg.

Jocke är iväg och skjutsar hans pappa, och vi får ju besök, så jag får fixa det efter lunch.

Måste beställa lite varor till jobbet också.


Har packat ihop lite grejer till Anna, som hon ska få ta med sig idag. Fårskinsspläd, sängkläder, lite kläder och annat smått och gott.

Allt börjar bli så på riktigt.

Ovido - Quiz & Flashcards