Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Lisa Hillbom - 20 januari 2009 18:58

.. och förhoppningsvis sussar dom gott snart.


Idag har min man skrivit på papper på att han blivit uppsagd. Så han har jobb till och med 22 April. Faaan, om det inte ska lösa sig. Det känns som så någonstans långt därinne. Även om det kanske blir bortajobb i veckorna, så fpr det väl vara så.

Har så sjukt svårt att se min rastlöse man gå hemma och stämpla, arbetslös. Näää. Det finns inte på kartan. Det kommer ordna sig. Även om jag såg bekymmersrynkan i pannan på mor min, när jag berättade. Men allt kommer bli bra.


Mamma var upp med mat och grejor idag. Supergott var det. Skönt att slippa bry mitt lilla huvud i det.


Redan Onsdag i morgon. Tror jag ska ringa Anna och höra om vi ska åka till badhuset en sväng. Skönt för barnen att leka av sig. Kan vi åka hem och kasta i oss lite mellis först. Och raka benen!


Idag blev det vinter igen. Tokigt.



Ovido - Quiz & Flashcards