Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Lisa Hillbom - 27 mars 2009 12:51

Hela övervåningen pedantiskt städad. Fy, rutti. Båda kaninburarna städade, kattlådan bytt. Rubbet och allt och lite till. Sjukt välbehövligt. Det deprimerande i det hela är väl att jag har hela källaren kvar...


Ska hämta Jocke strax efter två. Kanske överlåter den åt honom. Vi brukar köra den principen. Hatar att städa källaren, ingen om ser det ändå.

Stackars barn!


Nu ska jag ta mig en kaffekopp efter maten, sen bär det väl att mot stan.


Av Lisa Hillbom - 27 mars 2009 09:07

Japp. Inga skattebesked idag heller. Är så nyfiken så jag håller på att förgås... Grrr.


Sitter med en kaffekopp och laddar inför dagens bestyr. Städning. Mycket städning. Massor och ännu mer.

Kommer troligtvis ta hela lååånga dagen.

Jocke ska ut med jobbet och äta ikväll. Jag och barnen går till Matilda på kalas. Skönt att komma hemifrån ett tag!


Nä, nu ska jag glo igenom tidningarna, innan jag drar igång.

Ovido - Quiz & Flashcards