Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Lisa Hillbom - 26 mars 2009 19:46

Alla bilder kom ju inte med.


Så här kommer resterande...



Av Lisa Hillbom - 26 mars 2009 19:36

Japp. Det blidde det! Prutade ner "köksön" till 500 kr, sen drog jag och kidsen till Grycksbo! Jag som är värdelös på att köra i vanliga fall, är såklart ännu sämre när jag inte riktigt vet vart jag ska. Men det gick över förväntan! Och nöjd blev jag. Supernöjd.

Vi åt en tidig lunch, och åkte vid 11-tiden. Så barnen sov hela vägen upp. På hemvägen gick vi in på maxi och storhandlade, och fikade lite glass. Jag var orolig, men jag måste säga att det gick grymt bra! Över förväntan. Barnen var verkligen superduktiga. Trots snoriga näsor och hostigt värre.


Hemma hann vi till och med med att plantera lite blommor. Warning! Köp inte Weibulls barnpåsar. I deras superfina lilla påse med tomatfrön, låg det fem frön. FEM frön? Hallå. Det kan väl iallafall stå på påsen att man köper frön för typ två kronor stycke. Blä, för det.

Barnen blev iallafall nöjda, vi får väl se om det blir mer än så.


Han faktiskt också tvätta fönster... Köpte ju nya gardiner igår. Då blir jag lite ivrig. Och det blev så himla fint! Kanon-superduper-meganöjd. Så nu går jag och ler hela kvällen. Säkert ännu mer när jag fått städa i morgon.


Nu ska jag hjälpa Herr Hillbom att kasta lite ungar i säng. Skönt med lite tid tillsammans. Blir inte mycket av den varan, då han jobbar röven av sig.

Men jags ka inte gnälla. Det lovade jag min syster i ett svagt ögonblick.


Skattebeskeden, vart är ni?

Ovido - Quiz & Flashcards