Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Lisa Hillbom - 9 mars 2009 18:11

Idag blev det ett shoppingbesök i Ludvika. Var mysigt. Är sällan vi är ut och handlar sådär, alla fyra.

Och shopping blev det!


Linus fick duplo, som han älskar att pyssla med. En mössa. Och världens, världens finaste vita adidaspjucks. Så jäkla snygga! Ja, jag vet att dom kommer att bli skitiga! So what? Skulle ju inte köpa dom om jag inte var medveten om det.


Och Sagisen fick sin efterlängtade flöjt! Så nu låter det ännu mer illa här hemma... Även hon fick sig ett par skor. Röda och rosa. Låter som en märklig kombo, men jag tyckte det var alldeles perffa. Hennes jacka är röd, men jag vet att hon älskar rosa, så det blir ju super. Skorna passar till både och. Och inget snöre eller kardborreband. Bara resårband. Lovely.


Känns skönt att ha det avklarat. Behövs bara sandaler framåt sommaren sen. Skönt att beta av det.

Hämtade även ut ett litet paket från HM. En mössa och en ny fleecejacka till Saga. Snart dags att använda det under Didrikssonjackan. Är ju mitten på Mars, så förhoppningsvis så kommer väl våren snart... Hoho?


Linusen vaknade 05.10 i morse... är lite seeegt.


Föresten! I morgon ska min Man på anställningsintervju! Håll alla tummar, tår och allt som finns för att det kommer gå vägen! Hoppas, hoppas, hoppas... Tänk om det löste sig så bra.


Tjoppade ju ut lite auktioner på Tradera igår. Tre, närmare sagt. Dom går ut nästan Söndag. Och buden är redan uppe i 300 kr. Skitroligt, ju!


Åh... vilka tråkiga bloggar jag skriver nu förtiden... Blä.

Ovido - Quiz & Flashcards