Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Lisa Hillbom - 10 mars 2009 17:42

Har haft en liten slappardag idag. Skönt som tusan. Så avslutades den med lite pizza och kebab. Succé hos Saga, iallafall.


Redan Onsdag i morgon. Funderar på om man kanske skulle ta och försöka komma iväg och hälsa på Bror. Har ju fasiken inte sett deras lägenhet än. Och så har dom ju en kisseunge. Måste ju ses.


Intervjun gick bra idag, för Jocke. Tror jag! Han ska tillbaka i morgon för att träffa dom som arbetar på golvet. Dom han kommer jobba med, alltså. Så det låter väl lovande... Hoppas och håller tummarna.


Är ju så fånigt stolt över det lilla sparande vi kommit igång med. Både till barnen och oss. Och det är nästan det jag tycker är värst av allt! Fånigt, jag vet. Och vi har inte alls hunnit få ihop mycket pengar. Men vi har kommit en liten bit. Och jag vill sååå gärna kunna fortsätta. Men blir Jocke arbetslös, så måste vi ju naturligtvis göra uppehåll i sparandet. Jag vägrar! Jag blir vrång. Pengarna ska inte röras, och sparandet ska fortsätta.

Med andra ord: Jocke ska ha ett nytt jobb!

Min auktioner på tradera fortsätter att gå bra. 550 kr! Skitroligt ju!


Och jag bara kan inte låta bli att lägga upp en bild på Linusens grymma pjucks. Titta och njut.

Ovido - Quiz & Flashcards