Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Lisa Hillbom - 1 mars 2009 17:05

Första vårmånaden? Ser med spänning fram mot det, för just för tillfället ser det ganska klent ut... Snö, överallt.


Kommer lite utlovade kalasbilder! Tack vare den tårtan har Linus lärt sig säga jordgubbe. Det ni. Umme. Min lilla korv! Han är sååå kärleksfull så det finns inte.


Idag har vi fått tillökning! En kaninflicka. Sägs det. Men vad vet jag. För så fort vi släppte loss kaninflickan Bling och vår kaninpojke (?) kanin, så började hon jucka på honom i ansiktet... Jag vet inte riktigt hur det står till eller fungerar.


Efter färden till Ludviak, där vi hämtade kanin, åkte vi hem och åt lite rester till lunch. Sen mutade vi barnen med popcorn, och film. Så vi fick liiite lungt ett tag. Så jag la mig i sängen med kaffe, choklad och en himla massa tidningar! Lyxigt, värre.


I morgon ska jag försöka mig på ett expriment. Jocke är övertygad om att jag inte klarar det (stöd...?), därför måste jag. Inte äta något godis, fika eller liknande, under hela mars. Mohaha. Mission Impossible.

Men jag har jävlar gett mig faaan på det!


Sen tog vi en liten promenix till Mamma och Pappa. Jag och barnen. Jocke kom efter med bilen. Skönt med lite luft, både för mig och barnen.

Nu står potatisgratängen i ugnen, ska äta fläskkarré och en god sallad till. Ska bli gött.


Over för now.

Ovido - Quiz & Flashcards