Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Lisa Hillbom - 12 mars 2009 17:58

Japp. Det blev det idag. Åkte förbi affären en snabbis på vägen hem, och sen åkte jag hem och åt lite mat, och vips så dök mamma upp!

Vi bestämde redan igår att hon skulle komma upp och äta, så det var ingen suprise!


Vi slappade och hade det skönt heeela eftermiddagen, och jag influerade mamma att beställa lite kläder och gardiner på ellos. Så ikväll ska jag droppa iväg beställningen. Ska köpa gardiner till vardagsrummet tror jag... Tänkte mig dessa, då väggarna är beiga, och soffan brun.


Får väl se vad det blir. Hade gärna haft nåt nytt till köket, men jag hittar inte riktigt något som passar mig i smaken. Får fundera lite.


Linusen är sur och grinig. Inget är riktigt bra. 37,9, så det är ju gränsfall. En tand är på väg i underkäken, så det kan ju vara det som spökar.


Jaha ja... Hade liksom inte så mycket mer att komma med idag. Molnen är fortfarande lika fluffiga, och det kommer nog vara så ett tag! Har en skön helg framför oss, med ingenting inplanerat. Känns alltid lika bra.

Kan behövas, ladda batterina lite för kidsen. Dom har ju haft tre-timmarsdagar på dagis varannan vecka, med ledig Fredag. Och nu har ju Jocke haft så lugnt på jobbet, så dom har ju haft tredagarsvecka. Så det kommer bli lite tufft för dom, kan jag tro. Innan dom kommer in i det ordentligt. Trötta barn. Det är nog vad vi kan räkna med.


Anna, mamma och jag ska ta en sväng till Borlänge i slutet på månaden. Längtar tills dess. Tycker sånt är mysigt. Vi får passa på, är väl sista gången på länge vi har möjlighet att göra det ensamma! Snart kommer ju värsting 3.

hoppas bara Jocke får sin semesterlön tills dess... Vore skönt att kunna unna sig något.


Nu ska jag dricka kaffe och spela poker med Herr Hillbom. I kick ass, och han blir alltid lika sur! Mohahaha...

Ovido - Quiz & Flashcards