Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Lisa Hillbom - 24 februari 2009 18:18

Sååå roligt.


Länge och väl har vi försökt undvika den där tjejen som knackar dörr och vill veta aaaallt och lite till om huset, och dom som bor där.

Så hon sitter i köket med Jocke, och jag håller mig vid datorn.


Sen hör jag hur hon frågar när vi gifte oss.


Tystnad.


Mer tystnad.


- Vänta, jag ska ta av mig ringen och kolla!


Hallå?

Av Lisa Hillbom - 24 februari 2009 15:33

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article4495515.ab


Som jag har väntat!!! Och längtat!!!


Jag blir alldeles svettigt och till mig i paltorna! Det är sååå fiiint, härligt och vackert!

Klänningar, mat och allt därtill!!! Åh.


Egentligen skulle man inte behöva skriva mer idag. Mina ord är överflödiga.


Tillbaka till vardagen. Nu ska jag göra torsk och äggsås.

Ovido - Quiz & Flashcards