Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Lisa Hillbom - 5 februari 2009 16:00

Efter ännu ett trevlig samtal med en god vän, kan jag inte låta bli att lite nyfiken ställa mig frågan om någon som jag arbetar tillsammans med läser mig blogg...?


Vore bara kul att veta. Nyfiken som man är.

Av Lisa Hillbom - 5 februari 2009 14:01

Har fått jättemånga fina kommentarer till min blogg. Det känns jätteroligt.

Men något som blivit ett litet missförstånd är nog att någon skulle kommenterat den elakt. Så är inte fallet. Vad det handlade om är att jag fick känslan av att någon läst min blogg, uppfattat något på fel sätt, och så har det blivit en grej.

Nu har allt löst sig. Och det är glömt. Så nu släpper jag det och går vidare.


Men det där med lösenordsskydd, som Frida skrev i sin kommentar, har jag funderat på. Så får jag välja lite vilka som får läsa. Bara mina nära och kära, som jag vet har ett genuint intresse för mitt liv, och mina barn. Inte någon som gör det för att snoka.


Vi får se. Lämnar ju inte direkt ut några smaskiga detaljer, så jag tycker att den är ganska harmlös. Men jag knappar på ett tag till.


Som sagt, jag är trött... Men... Stärkt på nåt konstigt sätt, kanske. Det har vart en enormt rörig vecka. Känslomässig bargochdalbana. Kaos, pannkaka och uppochner. Det har lgunat ner sig, och löst sig. Men ack, så sliten jag är. Fy fan, jag är så trött så det värker i min kropp.


Jag önskar sååå, att Jocke bara kunde ringa hem och säga att han kommer hem. Dom har ju ingenting att göra, så jag tyckte att han skulle ta en föräldradag. Hoppas, hoppas, hoppas.

Finns ingen ork till något. Så fort vi kom hem fick barnen lägga sig i vår säng och kika på tv. Så brukar jag inte göra. Lite emot mina principer.

Men jag orkar inte. Ingenting.


Så det blir en sån dag idag.


Nåt positivt iallafall. Vi har fått pengar för F-kassan! Kors. Det tog sin lilla tid, men när dom väl kommer, så blir det ju som en liten bonus.


Har satt på lite kaffe. Ska försöka få oss nåt mellanmål. Soppa och pannkaka på dagis, så barnen är säkert hungriga. Och jag hade ingen matlåda, så jag har inte ätit något. Men aptiten är lite... Konstig. Är liksom inte sugen på nåt heller.


Får väl se vad det blir av den här dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards