Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Lisa Hillbom - 28 februari 2009 19:14

Jistanes. Det tär på krafterna att ha kalas. Pust, suck och stön. Trött!

Var på väg ut på galej, men ångrade mig ganska snabbt... Oooorkar inte. Trött. Vill vara hemma hos min man, i min säng. Inget annat.


Så nu har jag vart ner till Ica och hyrt film.

Fick akut magknip, och trodde jag skulle göra i byxan på ica! Panik. Så jag skyndade mig hem, fort som tusan! Kastade mig in på toa, så kommer Saga och knackar på dörren (jocke var nere och läste för Linus), och är akut kissnödig. Jaha.

Så är det att vara småbarnsmamma. Skyndade mig, öppnade dörren åt Saga. Hon sätter sig på toa, och ser lite misstänksam ut...

- Mamma... det luktar... nåt!


Skitunge. Mohahah. Mer fakta än ni behöver, i know.


Linus har iallafall haft en kanondag! Massor av fina presenter. Bilder på kalaset kommer i morgon, är på tok för trött för att pyssla med det.


Och mormor och morfar har köpt världens finaste vårjackor till barnen! Åh, så fina dom var! Nu ska vi köpa gympaskor, sen kommer dom glänsa som aldrig förr. Är så sjukt sugen på ett par adidas till dom. Opraktiskt, i know. Men sååå snyggt. Får se hur jag gör... Får fundra lite.


Nu väntar som sagt film och mys.

God natt.

Ovido - Quiz & Flashcards