Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

Tjyvlyssnar!

Av Lisa Hillbom - 24 februari 2009 18:18

Sååå roligt.


Länge och väl har vi försökt undvika den där tjejen som knackar dörr och vill veta aaaallt och lite till om huset, och dom som bor där.

Så hon sitter i köket med Jocke, och jag håller mig vid datorn.


Sen hör jag hur hon frågar när vi gifte oss.


Tystnad.


Mer tystnad.


- Vänta, jag ska ta av mig ringen och kolla!


Hallå?

 
 
Maria

Maria

24 februari 2009 18:39

vad är det för tjej??

http://lillebrorochjagblogspot.com

 
Therese

Therese

24 februari 2009 18:47

Asgarv, men karlar ja dom är väl som dom är =) Han är väl för rolig!! Blir det soffan han får sova på i natt? Kram granntanten

http://therese83.bloggagratis.se

 
Ingen bild

syster

26 februari 2009 13:41

Ja, vem är det? Och vad gjorde hon hos er?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Hillbom - 15 december 2010 18:18

http://blogg.mama.nu/mellanhimmelochjord/

Av Lisa Hillbom - 5 november 2010 17:57

Efter det där inlägget, så borde typ någon tipsa Ingvar Kamprad, sen borde han sponsroa mig med ett fett stort IKEA kök. Ett bondkök där jag och barnen kan kladda loss ordentligt. Med gott om plats?   Vem mejlar Ingvar? ...

Av Lisa Hillbom - 5 november 2010 17:49

Här skulle det ligga ett fint kort, på Sagas mess från köket. Men kameran kaikade ur, så ni får hålla tillgodo utan.   Iallafall så har Fröken hjälp mig att laga mat idag. Ett tips från coachen till alla er som har små matvägrare. Låt dom vara me...

Av Lisa Hillbom - 5 november 2010 16:22

Att jag är en sucker för låttexter, det är ju old news för er som hängt med i bloggen ett tag. Vet att ni inte är så himlans många nu, men det känns ok. Nästan bättre. För ni som läser nu, är antagligen uppriktigt intresserade, och läser för att ni b...

Av Lisa Hillbom - 22 oktober 2010 14:13


Jag har många kusiner. Mest på min mammas sida. Vi ses inte jätteofta. Väldigt sällan, faktiskt. Alldeles för sällan.   Och dom gånger vi ses, så kommer det alltid vara... fel. Konstigt. För någon fattas. Kommer alltid fattas.   Lilla Johan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards