Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Lisa Hillbom - 10 februari 2009 17:52

... såhär fick jag äran att ha det igår kväll.

En genomsvettigt, brännhet & alldeles underbar lite puppas kom krypande till mig vid halv åtta-tiden.


Lite kärlek, mammas hand på huvudet, andra handen på rumpan. Och så sooov han.


Det händer inte ofta, så när det väl gör det, så törs man knappt andas.


Ja, jag är också sjuk. Så ja, jag ser risig ut.

Av Lisa Hillbom - 10 februari 2009 17:45

Ja. Så kan man väl sammanfatta den här dagen. En jobbig natt. Linus hade 39,7, och Saga vaknade runt två. Lite knöligt, sådär.


Det har vart pipigt, pipigt och åter pipigt här hemma, så länge man inte burit Linus i famnen. Vilket man inte orkar heeela tiden.

Prutt har iallafall pillat i sig lite kyckling nu på eftermiddagen. Skönt att veta att det finns något i den där lilla magen.


Nä. Det är inte kul just nu. Det är inte så jäkla lätt att vila heller. Trodde barnen skulle hålla sig friska, och Jocke jobba, så att jag skulle få ligga i lugn och ro i sängen hela förmiddagarna. Men där gick jag på en nit.


Så vi kämpar väl på...

Men det är bara Tisdag. Åhhh. Min kropp är sååå trött...


Ska nog krypa ner till Puppen nu, och kramas lite. Boosta mig med lite kärlek, så kanske jag blir lite piggare.

Ovido - Quiz & Flashcards