Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Lisa Hillbom - 18 februari 2009 18:34

Liiite, aningens tidigare än vad jag trott. Linus var dödens trött, så han är jag inte alls förvånad över.


Saga däremot. Hon somnade visst i soffan! Hade inte riktigt uppfattat att hon var så himla trött. Så jag har alldeles nyss burit ner henne till sin säng.


Så nu har jag heeela kvällen för mig själv. Så något L&B-party blidde det ju inte... Får beställa genom Marie ändå. Dera pymmisar är ljuvliga, och Saga är på väg att växa ur båda sina. Så det kanske är dags för nåt sånt.

Och kanske något liiitet till liiiten bebis i Mosters mage! Hihi.


Nu ska jag ta mig en kopp the, och krypa ner i soffan. Är sjukt sugen på godis, men kommer ju liksom ingenstans nu! Så jag får väl hoppas över det då.


Over.

Av Lisa Hillbom - 18 februari 2009 17:30

Mmm.


Nassim Al Fakir. Bompa-Guden. Tror inte jag är enda mamman som dreglar när han är på TV. Åhhh. Ocken man.


Och Salem... Nya låten... Jistanes. Det bästaste jag hört på väldigt läääänge!

http://www.myspace.com/SALEM


Nassim eller Salem...?


Spelar ju egentligen ingen roll, Lisa Al Fakir låter ju strålande i vilket fall! Hihi.

Av Lisa Hillbom - 18 februari 2009 14:36

Då var det redan Onsdag igen. Tänk, så fort tiden går!


Kvällsmöte igår. Hungrig och trött som tusan när jag kom hem. Så jag stoppade om grynen, sen blev det mat och säng. Heeelt färdig.

Men det blev ett bra möte, känns det som.


Idag har moster vart här och lappat timmen över lunch. Kändes som det var längesen vi träffades. Ibland önskar jag sååå att vi bodde med gångavstånd till varandra. Vad mycket enklare det skulle vara. Det är visserligen inte långt till Ludvika, men ändå.

Magen växer, och tiden rusar iväg.

Tänk, snart får vi hålla i liten bebis...


Ikväll ska vi kanske upp till Marie en sväng, och kika på lite Lingon & Blåbär kläder. Vi får se hur Linus dagsform är. Han vägrade sova middag idag, så han lär ju vara skapligt trött. Vi får se. Kanske kan duscha av dom så att dom är färdiga för sängen innan vi går upp dit. Är det bara att tjoffa ner dom i sängarna sen.


Får se.


Mat lär vi vill också göra. Pust. Barnen äter ingenting, så det känns jättetungt att stå och laga mat. Men dom måste ju ändå få valet. Så vi får väl fixa ihop något.

Kanske lite fläskkarré och potatismos... Hm. Får fundera på den. Skulle vara grymt gott med fiskpinnar och ris! Smaskens. Och sån där god, kall sås. Åhhh.


I morgon är Jocke ledig från jobbet, så då blir det lite roligare att laga mat iallafall! Så ska vi till mamma en sväng på eftermiddag, eftersom det är hennes födelsedag i morgon...



Ovido - Quiz & Flashcards