Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

Måndag eller Tisdag?

Av Lisa Hillbom - 26 januari 2010 16:08

Känns som Måndag, men det är Tisdag. Det är ju kanoners egentligen. Men det blir lite snurrigt. Vi var ju "lediga" igår.


Idag kom finaste Saga hem igen. Efterlängtad som tusan. Hon åkte i Söndags vid lunch, när jag var ute och gick. Så i morse började abstinensen bli riktigt allvarlig.


Men nu så. Äntligen är huset komplett igen.


Har rensat ur puppens garderob. Nu har Lill-Tjock tre påsar kläder här att hämta! Sommargarderoben räddad.


Trött, och veckodag, så det blir ett sånt här värelöst, tråkigt inlägg. Bla, bla, bla... idag har vi gjort det här... bla, bla, bla... Bara gojja. Kanske ska börja helgblogga. Vore kanske en idé!


Något som är skoj är att Mammas 50års fest närmar sig. Ska bli riktigt roligt! Första gången på typ...*tänker så det knakar*... 1,5 år som vi alla i familjen träffas, utan barn och alla kan festa till det. Brukar bli lyckat. Ska ge mig upp till kupolen innan festen. Måste försöka hitta något snyggt att sätt på mä! Håret får nog vara. Kastar i en toning eller så. Men låter nog bli att klippa.


Nu avslutar jag det här kassa inlägget med att berätta att jag ska gå och röra i köttgrytan.


Blahh.


 
 
Ingen bild

syster

26 januari 2010 17:26

Det är inte bla bla bla.. Det är min dagsläsning så jag vet vad ni har för er fast vi inte kan ses varje dag. Inte bara helg bloggning tack!
Och till mammas 50-års fest.. Längtar som en toook! Ska bli så jäkla kul att träffas allihopa och den där kupolen vändan åker jag gärna med på!=)

 
Ingen bild

syster igen..

26 januari 2010 20:13

Förresten, tusen tack för kläderna säger jag redan innan jag sett dom för jag VET att dom är kanoners! Och ett till förresten; Vad dåliga alla är på att kommentera! Kommentera mera!

 
Ingen bild

mammis

26 januari 2010 21:46

Fest,jaja kul kul om någon annan än jag stod i centrum. Men!!! Kupolen vändan hänger jag gärna med på! Måste ni skriva de där siffrorna ,den där femman och nollan är så jääkla enerverande,brrr.

 
Ingen bild

Kerstin

27 januari 2010 09:25

Har du åldersnoja Päivi, haha! Ja inte är det roligt heller, de som säger att det är härligt att bli äldre vet inte vad de pratar om.
Ses på den stora dagen!

 
Maria K

Maria K

27 januari 2010 17:40

Jag är typ världens sämsta på att kommentera men jag ska fasiken försöka göra det från och med nu ;)
Här snurras veckorna till totalt. Själv har jag Fredag idag, så när Måndag väl kommer så har jag väl ingen koll på vilken dag det är.... Blir nog så när man inte behöver åka in till skolan varje dag.
Nä, ingen helgblogg Lisa, du är nog den enda blogg hemifrån som jag läser så du måste hålla mig up-to-date så att säga ;P kram

http://slowmotiondaylight.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Hillbom - 15 december 2010 18:18

http://blogg.mama.nu/mellanhimmelochjord/

Av Lisa Hillbom - 5 november 2010 17:57

Efter det där inlägget, så borde typ någon tipsa Ingvar Kamprad, sen borde han sponsroa mig med ett fett stort IKEA kök. Ett bondkök där jag och barnen kan kladda loss ordentligt. Med gott om plats?   Vem mejlar Ingvar? ...

Av Lisa Hillbom - 5 november 2010 17:49

Här skulle det ligga ett fint kort, på Sagas mess från köket. Men kameran kaikade ur, så ni får hålla tillgodo utan.   Iallafall så har Fröken hjälp mig att laga mat idag. Ett tips från coachen till alla er som har små matvägrare. Låt dom vara me...

Av Lisa Hillbom - 5 november 2010 16:22

Att jag är en sucker för låttexter, det är ju old news för er som hängt med i bloggen ett tag. Vet att ni inte är så himlans många nu, men det känns ok. Nästan bättre. För ni som läser nu, är antagligen uppriktigt intresserade, och läser för att ni b...

Av Lisa Hillbom - 22 oktober 2010 14:13


Jag har många kusiner. Mest på min mammas sida. Vi ses inte jätteofta. Väldigt sällan, faktiskt. Alldeles för sällan.   Och dom gånger vi ses, så kommer det alltid vara... fel. Konstigt. För någon fattas. Kommer alltid fattas.   Lilla Johan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards