Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Lisa Hillbom - 19 januari 2010 14:57

Dagarna rullar på. Det är sjukt egentligen. Så jäkla fort tiden går. My god.


Tisdag idag, Onsdag i morgon. Sen är det snart helg. Konstigt.


Har en härlig avslutning på helgen den här veckan. Min sena dag är på Fredag. Lovely. Or not. 16.30 en Fredag. Det är ju kanoners. Barnens Fredag är rädda iallafall. Eller... ja. Räddad och räddad. Dom ska ta andra svinisen, så Jocke slutar tidigare och hämtar upp dom strax före två. Sen tror jag att jag ska leja ut på dom att fixa lite tacos till Fredagskvällen.


Vägningen igår gick... bra. Jo. Annat kan jag ju inte säga. Jag hade gått ner 0,6. Men jag hade ju gått upp mer än ett kilo sist, så jag är fortfarande inte nere på det jag vägde som minst. Sjuuukt irriterande. Men det är väl bara att kämpa på. Dock kan jag nog glömma mitt mål att gå ner 10 kg totalt till sista Januari. Känns väääldigt avlägset.


Har inte kunnat promenera ordentligt sen i Fredags heller. Speedade på som en jävla idiot runt heros, och sen dess har jag haft fruktansvärt ont i vaderna. Eller benhinnorna, liksom. Så det var lugnt igår, och blir samma idag. Har vart u med Bosse 30 minuter ändå så. Får Jocke fixa resten. Funderar på att ge mig på en omgång på crosstrainern. Vi får se.


Stek och sås står och puttrar på spisen. Gött. Barnen är trötta och sura. Mindre gött.


Kanske skulle sätta på sig en kopp kaffe. Försöka piggna till lite. Får nog blir så.

Ovido - Quiz & Flashcards