Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Lisa Hillbom - 7 januari 2010 16:15

Skulle behöva vara så rysligt bra på att blogga, och ha så himla många besökare att jag liksom... fick lön. Så att jag slapp jobba. Och bara kunde skriva fyndiga bloggar hela dagarna.


För jag ser mönstret i den onda cirkeln. Så fort jag börjar jobba, blir jag så rysligt trött, så ögonen går i kors. Och jag kan bara inte få fram något vettit på den här bloggen. Blä, för det.


Så vill någon ge mig lön för det, så lovar jag att jag producerar en bättre blogg. Lär ju inte hända.


Nyss hemkommen från en kall Bosseprommis. Enda sättet att piggna till efter en seeeg dag. Planeringsdag i morgon på jobbet, så jag gissar att jag kommer vara ännu segare då.


Och så ska vi äta fiskpinnar idag. Det gör mig ju inte mindre seg... Fy.


Men i morgon är det Fredag igen. Sen helg igen, liksom.


Våran bil strejkar. Gillar inte kylan. Och smart som jag är så erbjuder jag mig att vara chaffis i morgon. Kul, om jag står där, och bilen inte vill starta. Ooops. Enda trösten är väl att jag inte är ensam om att bli försenad då. Mohaha!


Vill vara rik och köpa en ursnygg XC90. En svart. Ohhh, så cool jag vore då. Me Like.


Kabooom! Tillbaka till verkligheten. Min fina verklighet. Fiskpinnsstekning.

Ovido - Quiz & Flashcards