Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Lisa Hillbom - 12 januari 2010 21:05

Samtidigt som kommentarerna börjar rulla in så kommer jag på mig själv. Alla dessa bloggar jag läser. Men aldrig, aldrig, aldrig kommentar. Jag är ju kass på det.


Förlåt alla ni. Klart ni slutar kommentera när jag aldrig skriver något hos er.


Sen har jag ju min trogna skara. Med det menar jag typ min mamma och syster! Haha! Och när dom inte lämnar en enda rad, blir jag vrång. För jag vet hur gärna dom vill att jag ska skriva någon rad här då och då.


Men som sagt. Ska bli bättre jag med. Man kan inte kasta sten när man sitter i glashus. Skämmes.


En sak till. Bygglovs-Willy. Vilken man. Jag blir alldeles varm i hjärtat.

Av Lisa Hillbom - 12 januari 2010 18:32

Är det nåt jäkla fel, eller har ni bara blivit ovanligt dåliga på att kommentera?


Tänkte skriva ett glatt och fint inlägg, med en trevlig bild på mina barn.


Men tamejfan, jag tror jag strejkar.

Ovido - Quiz & Flashcards