Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Lisa Hillbom - 10 januari 2010 19:14

Jocke vann. Jag gav upp. Idag åkte vi till akuten. Dels pga mitt illamående, orsakat av yrsel, orsakat av huvudvärk... Eller inte fan vet jag.


Nåt fel på örat var det iallafall. Och Farbror Doktor sa att det kan vara därifrån allt kommer. Örat, balansen. Hela den där karusellen.


Så vi har väl inget annat att göra än att lita på herrn. Ipren, alvedon och örondroppar. Får se om vi får någon ordning. Annars får jag höra av mig till vårdcentralen. Konstigt, och inte alls säkert att det var så. Men vi håller tummarna för att det ger med sig iallafall.


Jobb i morgon. Är ju inte sjuk på något sätt annars, mer än lite yrslig och ont i örat.


Trötta barn ikväll. Tur det. i morgon kommer deras gräsligt elaka mamma väcka dom vid sex. Det gör lika ont i mammahjärtat, varje morgon.


Men dom har vart hemma nästan en månad. Dom blev ju sjuka vid Lucia. Sen var dom där en dag veckan före jul. Så ganska exakt en månad har dom vart hemma. Så om jag får säga så utan att låta som en elak mamma; dom behöver dagis!


Nu ska jag ta mig en kopp the med min löööv, sen blir det nog Johan Falk ikväll.

Ovido - Quiz & Flashcards