Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Lisa Hillbom - 29 januari 2010 13:56

  



Jag är barnfri. Halleluja! Tack, världens bästa svärmor, för att du hoppar in, när det behövs som allra, allra mest. Minns faktiskt inte när jag sist kände att jag hade ett sånt här behov av att... andas, sist. Känns nästan lite fult att säga, att det är så skönt utan ens barn.


Men idag tänker jag säga så ändå.


Så det här är min eftermiddag. Skvaller, fotbad, chokladbollar och en stor kopp kaffe. Ljuvligt.


Sen blir det att handla det allra nödvändigaste, hyra film, köpa godis och sen korvtjorren. Mycket mer än så blir det inte idag.


Känner att jag ska blogga mer. Det bubblar i mig. Men det får bli ikväll.


Måste bara komma ihåg: Telefonsamtal, bläffor på låret och bra musik.


Så.

Ovido - Quiz & Flashcards