Alla inlägg den 26 april 2010

Av Lisa Hillbom - 26 april 2010 18:19

        


Det har knådats, kladdats och rullats. Alla bullar är nu uppdelade i små påsar, och färdiga för frysen.


Har även hunnit med en lååång prommis på elljusspåret. Så sjukt härligt. Det är så himla, himla fint att gå där. Man blir att må bra i hela kroppen. Träden gör mig lycklig, typ.


Och det här var - by far - det töntigaste inlägget på very long.


Litet tips.


http://iamsthlm.blogg.se/


När man känner sig sådär dassigt grå, trist och trött. Kika in här! Maria är sambo med en av Jockes vänner. Man bara drömmer sig bort till fint nagellack, putande små läppar och snygga frillor. Sen vaknar man av att någon skriker: Jag är färdig! Det där var minsann en raketbajs! (Sagas standard när det går fort att göra nr. 2)


Får väl duga för idag, tror jag minsann. Snart lägga barn, sen en kopp the i soffan.

Av Lisa Hillbom - 26 april 2010 14:02

Började väl ok på morgonen.


Inbokad logoped i Falun, 11.00 Så 9.30 skulle jag och barnen åka. Typ 8.30 ringde dom och sa att logopeden var hemma med sjuka barn. Jaha... Vikarie inbokat på jobbet, och vi får inte avboka ett lovat jobb.


Föräldrapenning. Perfa. Passade på när möjligheten fanns. Badhuset. Finemang.


Skynda hem, packa väskan. Av en händelse kollade jag lappen på kylen: Måndagar 14.00-19.00 WTF!?!?!


Lekparken istället då. Kanske kan tigga lunch av syster. Men nä... Hon jobbar ju.


Kaos.


Lekparken blev det iallafall, sen Willys. Efter det hem och baka bullar! Snart är laddningen klar, och vi inväntar mormor till fika.


Snabbt, stressat och totalt ointressant inlägg!

Ovido - Quiz & Flashcards