Alla inlägg den 3 april 2010

Av Lisa Hillbom - 3 april 2010 17:00

   En mycket, mycket bakfull Mamma. Men ack så glad.


Åh.


Ibland säger en bild mer än tusen ord. Därför kastar jag in ett par bilder. Och allt var 100 gånger bättre än det såg ut. Gott att äta, trevligt sällskap och glada barn.


Jag går runt med ett fånigt leende på läpparna efter denna ljuvliga dag. Det är såna här dagar som gör att man orkar.


        

Av Lisa Hillbom - 3 april 2010 10:17

Ohhh. Det var så iiinte värt det.


Det var trevligt, mysigt att komma ut och ha lite kul.


Men idag var det I N T E kul. Inte speciellt roligt alls, om jag ska vara ärlig.


Mitt huvud höll på att trilla av, och jag överdriver inte. och vet ni? Jag kräktes till och med.


Jag fick feber av Loka. Tänka sig. Mohahahah!

Ovido - Quiz & Flashcards