Alla inlägg den 2 april 2010

Av Lisa Hillbom - 2 april 2010 12:34

Och min ledighet har bara börjat! Lovely.


Började ledigheten med en lååång promenad med Bosse. Typ en och en halv timme eller så. Jobbigt, men skönt efter. Det enda trista med det lilla äventyret var att Bosse rullade sig - och inte bara en gång -  i gigantiska högar med hästskit. Så väl hemma var det duschen nästa, både för honom och mig.


Sitter nu och väntar in barn och man som håller på att göra sig iordning, sen blir det påskmiddag hos mamma och pappa! Ser så mycket fram mot det! Ska bli gött. Under jul hinner man liksom äta sig lite trött på all den där maten. Men inte nu, nej. Åh, som jag ska njuta.


Lisa Hillbom står för efterrätten. Ett expriment, på beställning av min man. Dumlemousse med whiskey. Vi får se vad som tycks om det. Hillbom och Hillbom har ju såklart provsmakat redan, och reda bestämt hur vi ska göra den annorlunda till nästa gång. Får se vad resten av skaran tycker.


Vägning igår. - 13 totalt nu. Det känns jättebra. Otroligt bra. Det har tagit lång tid, men det spelar ingen roll. 13 kg är ju fortfarande 13 kg. Oavsett hur lång tid det tar. Så jag är mycket stolt över mig själv.


Nu ska jag måla liten påskkärring! Over.

Ovido - Quiz & Flashcards