Alla inlägg den 15 april 2010

Av Lisa Hillbom - 15 april 2010 20:20

Jomenvisst. I morgon är det visst Fredag igen.


Inte en jätterolig Fredag, men ändå. Eftersom ett litet missöde skedde i Tisdags, när jag skulle jobbat sent (punka, falun... you know), så hann jag ju inte dit. Så då fick jag ta Fredagen istället. Till 18.30 Inte trevligt. Men, men. Skit händer.


Barnen blir hämtade av Farmor efter lunch, så dom lär ju vara saliga skulle jag tro. Det blir övernattning och lite godis, om jag får gissa! Jocke ska pula med bilen hela eftermiddagen, försöka få igenom bettan genom besiktningen.

Sen dyker jag upp i hemmet runt halv sju, med pizza, godis och två filmer. Sen bänkar vi oss. Så himla skönt. Så gjorde vid föra någon månad sen när barnen var borta, och vi inte hade något inbokat. Vi bara tittade på film, en hel dag, liksom. Helt fantastiskt ju.


Man uppskattar det lilla när man har barn.


Apropå bilen, så kom bilskatten idag. 2000 kr. Fy fan.


Och apropå pengar, så gick min tradera-auktion ut igår. Rensade ju Sagas garderob, och tösen har växt vill jag lova. 10 kg kläder togs ur garderoben! Och jag blev 610 kr rikare. Me Like.


Vet ni... Orken tryter. Jag tror fasiken jag drar mig till sängs istället. 

Ovido - Quiz & Flashcards