Direktlänk till inlägg 27 oktober 2009

En sak till.

Av Lisa Hillbom - 27 oktober 2009 19:52

Rekord på inlägg på kort tid.


Vaccination or not.


Nej. Jag tänker inte vaccinera mig. Och jag tänker inte tillåta mina barn att göra det heller. Jocke kommer heller inte att göra det.


Jag tänker inte skona hela världen, visa respekt och vara solidarisk. Jag tänker se om mitt eget bo. Jag har gjort min insats när jag vaccinerat mina barn mot massa andra sjukdomar. Det räcker.

Jag gamblar inte. Alldeles för nytt och obeprövat.


Tar hellre smällen nu, och bygger upp lite immunförsvar inför kommande flunsor. Vi kan inte vaccinera oss mot allt.


Min lilla åsikt.

 
 
Therese

Therese

27 oktober 2009 20:07

Ja tänk om jag oxå kunde vara så förnuftig som du är!! Men jag bara grubblar hela tiden. Men jag vet ju oxå att Elias är den som blir så j-vla sjuk. Är ju liksom inte bara en liten förkylning. Nä vet du?! Jag kommer nog att bli tokig om inte någon klok läkare kan säga sitt. Snyft!! Tack för inlägget i min blogg =)! Kramar

http://www.therese83.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Therese

27 oktober 2009 20:08

Förresten!! Grattis på eran bröllopsdag!! Bamsekramar

 
Ingen bild

syster

28 oktober 2009 10:26

Min åsikt också! Grattis dagen efter bröllopsdagen!

 
Tanta

Tanta

28 oktober 2009 16:32

Jo jag har diskmaskin, men den rackaren är trasig o jag är sååå less på allt som har med reparationsgubbar att göra. Nu ska dom hit o det är illa kvickt. Dom skjuter ju upp allting, grrr.

http://www.therese83.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Carin

28 oktober 2009 21:21

Jag har vaccinerat mig för att jag är i riskgrupp ju och det gick toppen!:)

 
Ingen bild

Lisa

29 oktober 2009 11:23

Det gåt säkert kanoners att vaccinera sig. Jag skulle också göra det, om jag var en riskgrupp. Skulle nog även göra det om mina barn tillhörde en riskgrupp. Men nu är det inte så. Därför tänker jag inte spruta i något konstigt i mina barn.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Hillbom - 15 december 2010 18:18

http://blogg.mama.nu/mellanhimmelochjord/

Av Lisa Hillbom - 5 november 2010 17:57

Efter det där inlägget, så borde typ någon tipsa Ingvar Kamprad, sen borde han sponsroa mig med ett fett stort IKEA kök. Ett bondkök där jag och barnen kan kladda loss ordentligt. Med gott om plats?   Vem mejlar Ingvar? ...

Av Lisa Hillbom - 5 november 2010 17:49

Här skulle det ligga ett fint kort, på Sagas mess från köket. Men kameran kaikade ur, så ni får hålla tillgodo utan.   Iallafall så har Fröken hjälp mig att laga mat idag. Ett tips från coachen till alla er som har små matvägrare. Låt dom vara me...

Av Lisa Hillbom - 5 november 2010 16:22

Att jag är en sucker för låttexter, det är ju old news för er som hängt med i bloggen ett tag. Vet att ni inte är så himlans många nu, men det känns ok. Nästan bättre. För ni som läser nu, är antagligen uppriktigt intresserade, och läser för att ni b...

Av Lisa Hillbom - 22 oktober 2010 14:13


Jag har många kusiner. Mest på min mammas sida. Vi ses inte jätteofta. Väldigt sällan, faktiskt. Alldeles för sällan.   Och dom gånger vi ses, så kommer det alltid vara... fel. Konstigt. För någon fattas. Kommer alltid fattas.   Lilla Johan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards