Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Lisa Hillbom - 13 oktober 2009 19:26

  


Jocke tog komp. Barnen sover. Myyys.

Av Lisa Hillbom - 13 oktober 2009 14:19

Idag var inte en av dom bästa dagarna. Snarare en av dom... sämsta?


Efter att livsmedelsinspektörn vart hos mig, så var jag ganska cool. Det gick bra tyckte jag.


Tills i Fredags. När mamma berättade att det stod i tidningen att Skogsgläntans Kök minsann inte blev godkänt.

Åhhh. Dra arschlet i gruset. Vilken skam!


- Men, du vet ju varför! du vet ju att du inte har fått den utbildning du behöver, sa mamma.


Ja, visst. jag vet. Men alla andra! Alla föräldrar, alla som läser det där! Alla som vet att jag jobbar där, ensam, och har ensamt ansvar.


Sååå pinsamt.


Och så allt som ska göras. Tills på Torsdag när han kommer på återbesök. Jag har huvudvärk och ont i magen. Jag kan inte! Hur ska jag kunna det, när inte ens dom som fått rätt utbildning kan göra det utan hjälp. Faroanalys, my ass. Jag hatar det! Hatar, hatar, hatar.


Jag är trött, trött, trött.


Jag tycker om att laga mat. Jag skiter gärna i allt annat. Helt ärligt, alltså. Det är inte kul nå mer. Inte roligt på en fläck. Jag har ingen lust. Det är inte kul. Men vad fan ska man göra?


I morgon är det kvällsmöte. Älskade Svärmor tar barnen vid lunchtid, så får dom sova där. Då har jag möjlighet att fixa med alla papper, och barnen har det superbra. Känns perfekt. Tack för det.


Kvällsmöte är ungefär lika bajs som allt annat idag. För idag är allt bajs.



Ovido - Quiz & Flashcards