Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Lisa Hillbom - 19 oktober 2009 19:52

Heeelt slut. Ingen valpkurs. För mitt eget välbefinnande hoppade jag över den. Min kropp orkar inte.


En lååång dag idag. Hem, kastade i oss mat, barnen i duschen, ut med Bosse, och när jag kom hem så sov barnen. Älskade ungar. I morgon funderar jag på att kompa från 11.00 Skönt att komma hem lite tidigare. Får se.


En lång promenad med Bosse var iallafall ljuvligt. Grymt skönt. Vi gick en timme. Väl hemma fick han lite kärlek. Igår blev han schamponerad. Vattnet blev alldeles brunt, och jag tyckte det var så äckligt så jag gjorde det en gång till, direkt liksom! Psycho.

Idag blev han kammad och borstad. Lite kärlek förtjänar han väl för att han river hela huset när vi inte är hemma.


Jag är så trött, så trött. Så jag orkar inte blogga mer. Hejdå. God natt. Ses i morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards