Alla inlägg den 28 april 2009

Av Lisa Hillbom - 28 april 2009 20:36

Ursäkta röran, och det faktum att gardinerna jag satt upp i julas sitter kvar. Och att blommorna är vissna! Har ju för tusan väntat in soffan. Nu ska här tvättas fönster och sättas upp nya gardiner. Kanske lite nya blommor också... Hrm.


Och kanske ett soffbord.


Annars är jag skitanöjd! Den är stooor. Precis som vi ville.


Men. Ett stort men. Väääldigt svårfotograferad.



Av Lisa Hillbom - 28 april 2009 19:29

Hela tiden. Allt bara maler på. Sååå skönt det ska bli med en långhelg.


Upp till bästa lillstrumpan idag efter jobbet. Fikade lite mjukglass och pratade lite skit.

Väl på väg hem ringer mannen min, och frågar om vi ska åka till Borlänge och hämta soffan! Äntligen har den kommit! Så vi for dit, på direkten. Så middagen idag blev donken. Skäms på oss.

Nu sitter barnen i vår säng och tittar på Pelle Svanslös och äter lite godis. Ännu mer skäms på oss. I know.

Hiskelig tur arr det är mina barn, så jag bestämmer. Hemma hos oss är godismutor ok, ibland... Mohahah!!!


Nu ska jag hoppas ner i duschen själv, annars får jag nog sova på trappen i natt. Hihi.


Bild kommer. Vi måste bara försöka montera ihop schabraket.


Vi, sa svinskiten. (Är det inte så man brukar säga?)

Ovido - Quiz & Flashcards