Direktlänk till inlägg 30 september 2010

I brist på annan sysselsättning.

Av Lisa Hillbom - 30 september 2010 15:45

Här sitter jag. Lite naturgodis. Kanske lite hungrig. Jocke är ute och leker med barnen. Vi kör en liten blogglista.



Nämn något som gjorde dig glad igår: Albin! Mosters sötkorv.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Åt havregrynsgröt med äppelmos.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste bloggar
Det sista du sa högt:
Ska jag plocka ur lite nötter åt dig?
Det senaste någon sa till dig: Varför har du inte berättat det förut?
Vad har du druckit idag: Vatten, mjölk, the och kaffe.
Vad var det senaste du åt: Naturgodis.
Vad var det senaste du köpte: Naturgodis och smör.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.
Vad är det för väder hos dig nu: Otroligt vackert höstväder.
Godaste glassmaken: Hederlig vanilj.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet. Tror inte, utan vet.
Sover du tungt: Haha!
Drömmer du mardrömmar:
Sällan.
Trivs du med ditt jobb: Japp.
Favoritklädsel: I Love My Mjukisar.
Favoritlåt just nu: Hang With Me, Robyn
Vad ser du om du tittar till höger: En grå vägg.
Vad gör dig glad just nu: Min fina man.
Vad ska du göra härnäst: Tacos.
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lung, tillfreds, trygg.
Favoritgodis:
Choklad
Kläder just nu: I Love My Mjukis.
Sommarplaner: Fantastiska Västkusten.
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument:
Nix.
Morgon eller nattmänniska: Mittemellan.
Vad är viktigast för dig: Min familj.
Är du kittlig: Under fötterna, ja.
Snarkar du: Kan jag aldrig tro!
Stjärntecken: Jungfru.
Äckligaste insekten: Fästing.
Längtar du mest efter just nu:
Längtar inte så mycket. Är mest bara... nöjd.

 
 
Ingen bild

mammis

30 september 2010 19:52

Vet du själv om du är höger eller vänsterhänt? Min älskade unge,du är faktiskt 27 år och kan forfarande tveka mellan vad som är h och v,som sagt,kanske bäst att du tatuerar in h på höger hand och v på vänster!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Hillbom - 15 december 2010 18:18

http://blogg.mama.nu/mellanhimmelochjord/

Av Lisa Hillbom - 5 november 2010 17:57

Efter det där inlägget, så borde typ någon tipsa Ingvar Kamprad, sen borde han sponsroa mig med ett fett stort IKEA kök. Ett bondkök där jag och barnen kan kladda loss ordentligt. Med gott om plats?   Vem mejlar Ingvar? ...

Av Lisa Hillbom - 5 november 2010 17:49

Här skulle det ligga ett fint kort, på Sagas mess från köket. Men kameran kaikade ur, så ni får hålla tillgodo utan.   Iallafall så har Fröken hjälp mig att laga mat idag. Ett tips från coachen till alla er som har små matvägrare. Låt dom vara me...

Av Lisa Hillbom - 5 november 2010 16:22

Att jag är en sucker för låttexter, det är ju old news för er som hängt med i bloggen ett tag. Vet att ni inte är så himlans många nu, men det känns ok. Nästan bättre. För ni som läser nu, är antagligen uppriktigt intresserade, och läser för att ni b...

Av Lisa Hillbom - 22 oktober 2010 14:13


Jag har många kusiner. Mest på min mammas sida. Vi ses inte jätteofta. Väldigt sällan, faktiskt. Alldeles för sällan.   Och dom gånger vi ses, så kommer det alltid vara... fel. Konstigt. För någon fattas. Kommer alltid fattas.   Lilla Johan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards