Direktlänk till inlägg 16 september 2010

Ännu en vecka,

Av Lisa Hillbom - 16 september 2010 16:01

Det är Torsdag. Eller Fredag, egentligen, eftersom det inte är jobb/dagis i morgon. Kompetenshöjning, som jag såklart borde vara med på. Men eftersom vi fått tid hos Logopeden i morgon, så väljer jag att följa med dit istället.


Känns som att både Jocke och jag borde vara med. Ett extra huvud. Man uppfattar ju allt olika, så det kan vara bra att bolla lite. Istället för att Herr Hillbom ska behöva förklara allt som sades för mig. Och komma ihåg allt vi skulle fråga.


Höga tankar jag har om honom va? Haha!


Så i morgon börjare karusellen om... Får se om dom vill att vi ska komma en gång i veckan fortfarande. Vill såklart att Linus ska få all hjälp som finns. Men det är ett otroligt uppstressande moment. Att åka 14 mil, en gång i veckan, för att få sitta och öva ljud... Nja. Men det är en diskussion som vi får ta i morgon.


Borde åka ner till Ica och hämta ett paket... Men orkar nog fasiken inte.


Linus springer runt i kjol. Så det betyder att jag måste ändra hans outfit för dagen, och det orkas inte med. Blir nog istället tidig middag, dusch och sen sängen för kidsen.


Och jag borde ställa mig på crosstrainern. Får se om jag hittar orken. Vägning i morgon, och mens på ingående. Blir nog iiinte bra.


Och jag vet inte vad som hände igår. För helt plötsligt hade jag ätit både godis och popcorn, i massor... Gött var det!


Trött, trött, trött. Tråkinlägg, tråkinlägg, tråkinlägg. Hejdå, så länge istället.

 
 
Ingen bild

Carin

17 september 2010 12:58

Man måste unna sig saker ibland, det är du värd.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Hillbom - 15 december 2010 18:18

http://blogg.mama.nu/mellanhimmelochjord/

Av Lisa Hillbom - 5 november 2010 17:57

Efter det där inlägget, så borde typ någon tipsa Ingvar Kamprad, sen borde han sponsroa mig med ett fett stort IKEA kök. Ett bondkök där jag och barnen kan kladda loss ordentligt. Med gott om plats?   Vem mejlar Ingvar? ...

Av Lisa Hillbom - 5 november 2010 17:49

Här skulle det ligga ett fint kort, på Sagas mess från köket. Men kameran kaikade ur, så ni får hålla tillgodo utan.   Iallafall så har Fröken hjälp mig att laga mat idag. Ett tips från coachen till alla er som har små matvägrare. Låt dom vara me...

Av Lisa Hillbom - 5 november 2010 16:22

Att jag är en sucker för låttexter, det är ju old news för er som hängt med i bloggen ett tag. Vet att ni inte är så himlans många nu, men det känns ok. Nästan bättre. För ni som läser nu, är antagligen uppriktigt intresserade, och läser för att ni b...

Av Lisa Hillbom - 22 oktober 2010 14:13


Jag har många kusiner. Mest på min mammas sida. Vi ses inte jätteofta. Väldigt sällan, faktiskt. Alldeles för sällan.   Och dom gånger vi ses, så kommer det alltid vara... fel. Konstigt. För någon fattas. Kommer alltid fattas.   Lilla Johan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards