Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Uppsägning.

Av Lisa Hillbom - 28 februari 2010 12:02

Från och med i morgon, Måndag, kommer jag ta bort min blogg.


Väntar med att radera den helt, tills mina "dagliga" läsare fått chansen att se att jag lägger ner.


Det är inte speciellt kul längre, mer ett stressmoment. Så i morgon försvinner jag.


Nu vet ni!

 
 
Ingen bild

Ewa H

28 februari 2010 12:28

Väldigt tråkigt, men jag hälsar dig välkommen tillbaka om du ångrar dig.

 
Ingen bild

Någon

28 februari 2010 13:27

Ta en time-out. Jag förstår att det känns jobbigt att ständigt leverera. Ha det så bra och återkom gärna.

 
Therese

Therese

28 februari 2010 15:37

Vad tråkigt! Hoppas du kommer tillbaka igen om du känner att det är kul igen. Är så kul att läsa din blogg. =) Kram

http://www.therese83.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lisa

28 februari 2010 19:01

Pausa på obestämd tid???
Tråkigt att du ska sluta men om de inte e roligt nå mera så försår jag dej:) Kram Kram

 
Sara

Sara

28 februari 2010 22:32

Kommer sakna dig och dina inlägg jätte mycket!
Var rädd om dig och lämna gärna en kommentar om du är in och läser min =)
Kramar i massor!

http://saranordbergs.blogg.se

 
Ingen bild

syster

1 mars 2010 11:14

Hej syster. Trist men du gör rätt. Blir det bara stressmoment är det inte längre roligt. Och då ska du inte göra det. Men kan du inte bara lägga den på is? Vet ju inte hur sånt här funkar, du kanske måste uppdatera med vissa intervaller? Annars kan den ju bara få gå i ide en stund..? Love You!

 
Ingen bild

Kerstin

2 mars 2010 10:22

Jag förstår dig, alla stressmoment i livet ska bort! Men jag kommer att sakna dig, får väl ringa en gång i veckan för att hålla mig uppdaterad, haha!

 
Maria Gustafsson

Maria Gustafsson

4 april 2010 20:36

:( Jag känner igen den där stressen att uppdatera, men jag försöker strunta i den lite.. Kan du inte bara uppdatera när du känner för det? BAra skriva när du verkligen har tid och lust, eller tror du inte det funkar :/ kram

http://mariareimersgustafsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Hillbom - 15 december 2010 18:18

http://blogg.mama.nu/mellanhimmelochjord/

Av Lisa Hillbom - 5 november 2010 17:57

Efter det där inlägget, så borde typ någon tipsa Ingvar Kamprad, sen borde han sponsroa mig med ett fett stort IKEA kök. Ett bondkök där jag och barnen kan kladda loss ordentligt. Med gott om plats?   Vem mejlar Ingvar? ...

Av Lisa Hillbom - 5 november 2010 17:49

Här skulle det ligga ett fint kort, på Sagas mess från köket. Men kameran kaikade ur, så ni får hålla tillgodo utan.   Iallafall så har Fröken hjälp mig att laga mat idag. Ett tips från coachen till alla er som har små matvägrare. Låt dom vara me...

Av Lisa Hillbom - 5 november 2010 16:22

Att jag är en sucker för låttexter, det är ju old news för er som hängt med i bloggen ett tag. Vet att ni inte är så himlans många nu, men det känns ok. Nästan bättre. För ni som läser nu, är antagligen uppriktigt intresserade, och läser för att ni b...

Av Lisa Hillbom - 22 oktober 2010 14:13


Jag har många kusiner. Mest på min mammas sida. Vi ses inte jätteofta. Väldigt sällan, faktiskt. Alldeles för sällan.   Och dom gånger vi ses, så kommer det alltid vara... fel. Konstigt. För någon fattas. Kommer alltid fattas.   Lilla Johan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards