Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Lisa Hillbom - 19 februari 2010 11:25

Har reagerat när jag hört låten på radion. Visste att det var något för att hjälpa Haiti. Och den är fantastisk.


Det är en fantastisk låt med R.E.M Och i det här sammanhanget så fick den liksom... en helt ny betydelse.


Och så såg jag videon. Och allt annat i världen känns oviktigt.


Om mitt hår ska vara lockat eller rakt ikväll, om jag har gått ner ett kilo eller 0,5 den här veckan, och att köttet kanske blev lite väl tunnt skivat.


Fullständigt gräsligt, pinsamt. Att jag ens har mage att tänka på sånt.


Titta på hela videon. Den är alldeles fantastisk. Från sorg, panik och tårar, till någonstans... glädje.


4,16 in i låten. Åh.


http://www.youtube.com/watch?v=WmZzp-iISM8&feature=fvst

Ovido - Quiz & Flashcards