Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Lisa Hillbom - 18 februari 2010 16:23

Det är nästan läskigt. Jag är helt jäkla bombad i huvudet. Helt körd, och jag vet inte varför.


Igår släppte jag ut Bosse, hämtade posten, gick in och stängde dörren. Satt mig vid datorn och kikade. Kollade ut genom fönstret, såg grannen gå förbi med deras vovve. Efter ett par minuter kom killen tillbaka springande. Som en vante efter sin hund. Och en till hund också. Tänk, så märkligt, någon stackare vars hund har smitit. Pinsamt. Hm.


Men vänta nu. Det ser onekligen ut som min hund... Hur? Kan det vara? Är det?


Minsann. Jag hade glömt, på en minut, att jag hade Bosse med mig ut. Sjukt.


På jobbet idag var det pannkaka. Gjorde smeten i god tid, så att den fick stå och dra sig lite. Stekte pannkakorna, och funderade lite över den märkliga stekytan. Men inget mer med det. Stekte typ 70 pannkakor, och hade typ 0,5 liter kvar av smeten, när jag började fundera varför den var så rackarns simmig. Minsann. Jag hade inte haft i ägg! Hallå? Det är 4 ingredienser i pannkakssmet, och jag missade typ den viktigaste.


Herpes på näsan, finnar runt munnen och allt är skit.


Nu ska vi snart ner och förbereda lite inför festen i morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards