Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Lisa Hillbom - 23 juni 2009 17:02

Ja, om det ändå vore så väl att det var jag som hade det. Men inte.


Däremot min kids. Nu är dom lediga till och med 10 Augusti. Inte sååå dumt heller. Knappt nå avis... Skitungar.


Haft en låååndag idag, och Jocke jobbar eftermiddag. Så dt är lite tungt. Man är ovan att allt blir så sent. Så i morgon ska jag åka hem efter jobbet, och så ska vi bara vara hemma. Känns som jag behöver det.

Idag efter jobbet blev det en sväng till hamnen, och lite glass.

För barnens del.


Sockeraddicted som man är, så tänkte jag försöka låta bli ett tag. Man blir så sjukt trött av det. Blä.


Så jag tänkte ta en paus från alla sötsaker. Får se om det finns tillräckligt med motivation. Abstinens finns det iallafall gott om.


På Fredag kommer Bosse till oss. Helt sjukt, att tiden har gått så otroligt fort... Vart tog den vägen? Vi har iallafall införskaffat lite grejer. Bur och sånt. Lite småsaker får vi ju med när vi hämtar honom också. Mat för första tiden, koppel och sånt.


Igår var vi på fyraårskontroll för Saga. Och jag fick bita mig i läppen för att inte börja gråta! Tramsmamma som man är. Men jag blev så sjuuukt stolt. Min duktiga tjej! Finaste, snällaste, raraste ungen som finns. Mitt gryn.

 I Augusti är det dags för Linus 2,5års kontroll... Ser med spänning fram mot den... Hrm.


Nu ska jag duka bordet, då vi har granntanten över på lite pizza och kebab.


Over.

Ovido - Quiz & Flashcards