Alla inlägg den 28 september 2009

Av Lisa Hillbom - 28 september 2009 18:32

Nåt har hänt i min rygg. Jag har så förbannat, fruktansvärt ont i svanken så jag tror jag ska svimma emellanåt. Det hugger som knivar. Förstår itne vad som hänt. Gick ju i skogen i flera timmar igår, kände ingenting. Sen i morse, när jag klev upp ur sängen. Ajjj... Så jag gick hem från jobbt vid elva idag. Försökte ringa runt till både den ena och den andra. Men alla hade fullt.


Du kan få komma vecka 43? Öh... Tack, men nej tack.


Till slut kom min boss till min räddning. Hennes dotter kan det där, så i morgon ska jag dit. Vill inte riskera helgens resa genom att ha ont. Det ska bort, bort, bort. Så nu är det vila.


Jocke är hemma idag och i morgon, fixar inte allt själv, gör så satans ont. Får hoppas att det släpper lite efter knådandet.


Roligare än så blev det inte idag. Ingen valpkurs heller, eftersom min kropp strejkar.


Men kalas blidde det. Tårta hemma hos Bror och Lisa. Jocke och Lisa. Det är ju helt sjukt snurrigt, men ja, så är det. Lisa och magen. En fin, fin mage. Tänk den som sett ut så när man var gravid. Så himla fint. Och snart kommer Liten Bäbis. Tiden går sååå fort. Kan ju knappt tro att det är sant. Lill-tjock blir snart ett halvår. Och när minibebis kommer, så kommer väl han helt plötsligt se ut som en dunderklump!


Min man sitter i hallen och svär över sin fru. Ja har beställt en hissgardin från jotex. Plockepinn!!!! Pinnar, trådar och annat skit till en förbannelse. Jag är iiinte poppis nu. Min man är liksom min handyman. Han fixar allt och lite till. Så när han sitter där i hallen, och ser ut som ett frågetecken och säger: ... Öh... Jaha...

Då blir man nästan orolig... Mohaha!


Kanske skulle styra upp läget, och montera lite hissgardin.

Ovido - Quiz & Flashcards