Alla inlägg den 6 september 2009

Av Lisa Hillbom - 6 september 2009 19:40

Japp. I dag, efter lunch åkte vi söderut till Huggnoraskogarna. Där kan man minsann alltid räkna med storskörd.


Med en redig pannkakaslunch i magen (Jocke åt sju!!!) så tog vi med oss mammisen och fikakorgen. Och resultatet? Ja, ni ser ju. Och då ska ni tänka på att mamma hade nästan lika mycket. Det är så roligt! Man blir som ett barn på julafton.


Sen kommer det tråkiga. Rensningen.


Men en heeel del hamnade på min hemmagjorda pizza. Massor med tomatsås med vitlök, en tjock seg botten, groteska mängder med mozzarella och sen ännu mer knaperstekta kantareller. MMMMM!

Det var det godaste min mun skådat på mycket länge. Ljuvligt.


Lars Winnerbäck biljetter snurrar i mitt huvud. Ska vi, eller ska vi inte... Hm. Vi kan ju inte fundera hur länge som helst heller... Men jag inbillar mig att det vore häftigt att se honom med sittplats. Har ju sett honom två gånger i säterdalen. Men då står man ju. Och blir sååå trött.

Får väl fundera ett par dagar till... Kan inte riktigt avgöra om det är värt 800 kr. Får väl se.


Kryssning snart också. Går ju en del pengar där med. Men rackarns så skoj det ska bli! Det längtar jag till.


Nu ska jag dricka lite kvällsthe! Over.

Ovido - Quiz & Flashcards