Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Lisa Hillbom - 15 oktober 2010 21:28

Vi avrundar med ett totalt nystädat hem, lite rödvin och ett par ostkrokar.


Mer än så kan man väl inte begära. Samtidigt, tittar vi på idol, och emellan varven tömmer Jocke min dregelhakklapp efter att Olle vart i bild. Jesus. Vissa har Det.


Annars brukar ju min grej vara gamla gubbar. Vilket Jocke tycker lite mindre om. Jan Eliasson, Ernst... Jag kan göra listan lång. Väldigt lång. Sist råkade jag nämna nåt om Rolf Porseryd (osäker på stavning). Då tyckte Jocke att det var dags att lägga ner.


Jocke, jag vet att du läser. Släng in en snärtig liten kommentar någon gång. Ett par ord av ren kärlek... *retas*


Iallafall så har vi ju vart hemma hela veckan. Förkylda. Trötta. Gröna i näsan. Ni vet karusellen som går nu.

Igår hittade vi ett fynd på nätet. Ett ett år gammalt ekbord, med sex stolar för 1500 kr i Västerås. Vi kunde inte låta bli... Och jag erbjöd mig att vi skulle försöka lämna iväg barnen, och jag och Jocke kunde åka själva.


- Näää... det behövs inte. Jag ringer farsan.


Sen åkte han. Och jag väntade.Och funderade.


Han är nog fan lite trött på mig, slog det mig sen! Kan det vara möjligt? Näää... Inte va?


Nu fortsätter Idol! Hejja Olle!

Ovido - Quiz & Flashcards