Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Lisa Hillbom - 6 oktober 2010 21:19

Jag har en plan nu. Jag vet nog hur jag ska göra. Lägga upp allt. Påminn mig omd et i morgon, att jag ska skriva om att räkna kalorier, tänka på varenda liten vindruva du stoppar i munnen, och aldrig kunna bre en smörgås med gott samvete.


I morgon. Nu är klockan för mycket.


I morgon ska jag även berätta om bestikningen av huset.


I morgon är en annan dag.

Av Lisa Hillbom - 6 oktober 2010 14:38

Min motivation.


Viktklubb, gå och häng dig. Ungefär så känns det.


Orken, lusten. Borta!


Vet fasiken inte hur jag ska hitta den igen. Har helt tappat det där bra tänket.


Just nu tänker jag mer åt det här hållet:


Tänk om jag dör i morgon. Vad surt att jag inte åt ostkrokar idag.


På det kommer man ju inte speciellt långt. Säger ju sig själv. Men vad gör man!?!?! Hjälp mig att hitta rätt igen...

Ovido - Quiz & Flashcards