Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Lisa Hillbom - 2 oktober 2010 14:42

Alltså, min fina lilla flicka. Hon har en alldeles fantastisk kalufs. Med lite omtanke och kärlek (skum och fön), så har hon alldeles fantastiska lockar. Hon är såååå fin i håret.


Och vi har alltid sagt det, att det är såna där lockar man själv skulle dö för, men hon kommer att hata dom. It´s as simpel as that.


Vi platthuvuden kommer locka håret, och hon kommer alltid att platta det.


Idag var det disco.


Vet ni vad hon sa?


- Du, mamma. Kan du blåsa mitt hår, sen använda den där plattgrejen. Det ska vara platt!


Buhuhu. Det gör ont i mig.


     

Av Lisa Hillbom - 2 oktober 2010 10:00

Det har minsann vart trångt om härligheten i natt!


Två katter, en Nalle Puh, Linus sovnalle, en Linus, en Saga och en Mamma. På 160 cm.


Man är fan inte uppkäftig i rygg/axlar idag, heller!


Idag kommer finaste tillbaka hem. Skönt, när alla är på plats igen. Resan dit gick bra för honom, men såklart kan inte allt flyta på. Han la sig vid tolv, och vaknade efter ett par timmar med feber och helt igentjockad i halsen. Så himla typisk. Han som aldrig gör något.


Idag blir det kalas för Saga. Eller disco, kallas det visst. Min stora unge. Linusen och jag får väl underhålla oss på annat håll, mellan 12-14. Det ska nog inte vara något problem.


Nu ska jag fixa till en discobrutta.

Ovido - Quiz & Flashcards