Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Lisa Hillbom - 16 maj 2009 20:09

Är det är på riktigt? Är det skoj...? För inte kan det väl... Nä? Ingen köper väl nåt sådant?


http://www.blocket.se/dalarna/Skinnsoffa_miami_orange_21696474.htm?ca=6&w=1


Av Lisa Hillbom - 16 maj 2009 19:40

Och inte den där ångesten att helgen snart är slut. För jag har ju en heeel vecka ledigt! Jihoo. Känns för jävla bra, måste jag säga.

Funderar på om jag ska slå en pling till Ann-Sofi. En fågel har viskat i mitt öra att det finns ett litet föl på Brogården. Kanske kan man få komma och kika.


Jocke ska jobba extra i morgon. Jag ska vara hemma med kidsen. Vi tänkte bara lite muffins på förmiddagen, och hoppas att vädergudarna är med oss. För sen tänkte vi nämligen fika våra muffins i skogen! Nåja, vi får väl se.


Sen blir det middag hemma hos mamma och pappa. Min Albin-abstinent skall stillas! Men det är väl många famnar som vill känns på pyret i morgon. Vi får helt enkelt slåss om honom.


Idag har vi kalasat en sväng hos Julia, som blir tre år i morgon. Så Saga somnade med andra ord som en klubbad prinsessa ikväll. Hon var helt slut. Vilket man ju blir av kalasande. Mamma med. Hihi.

Linusen bråkar än. Vill inte. Får väl se hur det slutar. Antagligen med en pappa som inte har hjärta att låta honom gråta, så då får han komma upp en stund. Min viiilda gissning!


Nu ska jag kura ner mig i soffan och ladda inför melodifestivalen. Hejja Malena!


Ovido - Quiz & Flashcards