Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Lisa Hillbom - 8 maj 2009 14:34

Äntligen Fredag igen. Skönt. Det har vart en jobbig vecka, och nästa blir antagligen ännu värre. Fullt upp varje dag. Gillas inte. Varken av mig eller barnen. Så därför har jag sökt ledigt veckan efter.


Pappsen hittade ju hotell i Furuvik, så vi ska dit 22 Maj. På Fredagen alltså. Torsdagen är ju röd. Så då klämde jag till med tre föräldrapenningsdagar! En heeel vecka. Skönt. Hoppas det hittas någon vikarie bara...


Har haft en Linus som inte alls haft en kul vecka. I morse tittade han på mig i bilen, med dom där enorma ögonen och frågade om vi inte kunde åka hem. Aj! Mitt mammahjärta. Den satt där den skulle. Han har inte vart riktigt sig själv. Nåt på gång kanske? Så känner jag mig. Sådär jobbigt... Trött. Hiskeligt trött i hela kroppen. Men det är bara att bita ihop.


Ikväll blir det lite galej. Vin, god mat och lite trevligt sällskap hoppas jag på.


Sitter och väntar hem Mannen. Kaffet är på, det är städat och ihopplockat, dammsuget och golven skurade. Ljuvliga helg.


Är så hiskeligt stolt över min syster. Hon är sååå duktig! Har inte hört ett gnäll, inte ett pip från henne. Hon kämpar och tragglar, och jag är grymt impad! Hejja dig.

Beställde lite sommarkläder till mig på Ellos igår, och det slank nog med lite minikläder också. Hihi.


Nä. Nu ska jag duka fram lite fika, som värsta husfrun.


Over.

Ovido - Quiz & Flashcards