Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Lisa Hillbom - 15 maj 2009 18:43

Den här månadens stooora rekomendation.


http://www.youtube.com/watch?v=MWQ7Jh2iPAc

Av Lisa Hillbom - 15 maj 2009 18:34

Låt mig presentera:


Bosse.


Japp. Så är det, och så blir det. Vårt nya lilla gullefjun. Fjantigt fin. Och sååå efterlängtad.


Jag känner mig lycklig. Alldeles fantastiskt lycklig. Vad det beror på? Mycket, skulle jag tro. Solen. Mina fantastiska skitungar. Mosters fiiina Albin. Jag har ett arbete att gå till, jag får lön varenda månad. Min fina, fina man. Jag har en vecka ledigt framför mig, som vi avslutar med ett djurparksbesök och en hotellnatt. Semestern närmar sig. Bosse. Och nåt annat också.


Ja. Det är mycket.


Jag känner mig så otroligt lycklig, och nöjd med mitt liv, att jag ser fram mot att städa ur våran bil i morgon. Mohahah! Japp. Så är det. Det är jag som skräpar ner det, och då är det väl egentligen inte mer än rätt att jag tar reda på skiten. Nu ska vi ju få plats med en bur i halva skuffen, så det är väl ordning och reda som gäller.

Och så ska jag fixa en sån här akutlåda. Smiiidigt, när man har små kottar.

En liten låda i skuffen med en varsinn uppsättninge extrakläder, tutte, två festisar, ett paket kakor/kex, blöjor, en rulle hushållspapper och några savetter. Ett litet tips bara. Man vet aldrig vad som händer, eller vart man hamnar. Alltid redo.


Jocke klipper gräset, barnen sitter i soffan med lite popcorn. Ska snart krypa upp och suga i mig lite kärlek innan dom slocknar. Har vart en lååång utedag. Sen ska jnog jag och Jocke dricka lite kaffe och kika på "Så Ska Det Låta". Ohh... Tantvarning.



Ovido - Quiz & Flashcards