Alla inlägg den 26 november 2008

Av Lisa Hillbom - 26 november 2008 20:44

Ibland bara sitter man här, slösurfar, hoppar från sida till sida. Sen helt plötsligt hamnar man någonstans och det tar stopp.


Det hände mig idag.


www.thildas.com/mathilda/


Fruktansvärt. Vidrigt. Allt brast för mig.


Nu ska jag gå ner och pussa min barn.


Ibland behöver man sig en tankeställare för att inte ta allt för givet.


Av Lisa Hillbom - 26 november 2008 17:45

Tjosan. Snart helg igen.


Två systrar i högform, sannerligen. Shit, så sjukt roligt det var. Undrar när vi får ha så kul tillsammans igen. Längtar!


Blev en vända till stan idag. Skönt, tiden gick snabbt.


Barnen har ätit lite gröt och macka, och står nere i duschen.


Jag är låg, trög, seg... Vad är fel? Och barnen får ut för allt. Orkar inget, och är bara sur. Hela tiden. Blä, för det här. Behöver nog helg. Hoppas det bli bättre sen.


Fixat barnvakt till juldagen, om vi är sugna på att gå ut. Känns bra! Kul att kunna gå ut tillsammans.


Nej, nu hör jag små rara steg i trappen. Pymmis, frukt och bompa.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards