Alla inlägg den 15 november 2008

Av Lisa Hillbom - 15 november 2008 19:39

Har sovit middag i nästan två timmar. Lovely.


Jag och barnen tog en promenad. Linusen gick hela vägen ner till affären, inte en stund i vagnen. Det tog tid, men vad fasiken. Och härifrån till affären, det är långt när man inte ens är en meter hög.


Mamma här och åt smaskig mat. Vi drack även champagne! Lyx, för en småbarnsmamma.


Nu ska kidsen läggas, sen ska jag pusta ut i soffan.


Föresten. 12 december får vi veta om kärnan är en tös eller en liten kille. Min röst läggs på flicka. Längtar nog lika mycket som The Mother to Be.

Av Lisa Hillbom - 15 november 2008 06:30

Och här sitter jag.


Vaknade av en fullskiten puppas. Härligt, såhär en Lördags morgon.


Bara hemma och vara lediga idag, efter tre veckors 30års-kalasande, ska det bli alldeles ljuvligt. Mamma kommer hit och äter panerad rödspätta, skagenröra och pressad potatis, dricka lite vin och ha wii-bowling-turnering.


Min Lördag är gjord.


Nu ska jag krypa ner bredvid en varm make i sängen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards