Alla inlägg den 10 november 2008

Av Lisa Hillbom - 10 november 2008 13:15

Konsant sjukt. Kräks snart på detta.


Hemma i 7 dagar med Saga, och sen blir det min tur. Försökte jobba, man gav upp. Jobba i kök när man är genomförkyld är väl sådär.


Slösurfade och hamnade här. Kors.

Får se vad det blir av detta.


Fått puppas dagisbilder idag! Åh, stolta mamma. Världens finaste lilla unge. Saga var ju sjuk, så det blidde inget på henne.


Sitter och väntar på att vårdcentralen ska ringa. Har fått nog. Känns som hela mitt huvud är fullt med snooor. Äckligt.


Tvingade Jocke att titta på mitt snytpapper igår, jag blev helt skärrad när det var blod med. Kärlek. Mohahaha.

Han var inte speciellt imponerad av sin fru vid det tillfället.


Barnen ska hämtas 14.15 Ska försöka pilla i mig något att äta. Inget smakar något. Åh, vad det är lustfyllt med mat. Inte.




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards