Alla inlägg den 24 november 2008

Av Lisa Hillbom - 24 november 2008 19:27

Se och njut. Och lägg märke till att den har både fötter och händer. Hon är 3 år. 3 år!!! *spricker av stolthet och skäms inte det minsta för det*

Av Lisa Hillbom - 24 november 2008 19:22

Idag kom äntligen lilla bebis till världen! En lite pojke, 50 cm lång och 3800 g ren kärlek.

Längtar sååå tills vi får se miraklet! Träffade stolta storasyster idag.


Planeringsdag... eller nåt. Mest massa trams, om jag ska vara ärlig. Men, men. Det är väl som det är.


Jocke och barnen hämtade mig, så åkte vi iväg och handlade lite mat. Kommer hem till världens bästa överraskning. En teckning från min dotter. Hon har ritat sin första gubbe!!! Helt sjukt, trodde inte man kunde bli sååå stolt. Den sitter på kylskåpet och är så otroligt fin. Oj, vilken fånigt stolt mamma.


Sen satte vi igång och byggde pepparkakshus. Snyggt som attan, blidde det.


I morgon är det vanlig dag, det vill säga jobb och ensam eftermiddag med kidsen. Har lovat Saga att vi ska ta oss ut och äta mellanmål. Åka lite pulka och så. Lika bra att ta sig ut direkt, blir ju mörkt så himla tidigt.


Nej, nu ska jag ta en kaffekupp i soffan och begla på lite tv.


Delar med mig av dagens konstverk.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards