Alla inlägg den 13 november 2009

Av Lisa Hillbom - 13 november 2009 17:52

Har ett behov.


En våg, som väger gram. Gärna digital. Men det går såklart bra med en vanlig också.


Står det någon i ditt skåp som du vill sälja, eller låna ut ett par veckor.


Hojta till!

Av Lisa Hillbom - 13 november 2009 17:39

Mitt ansikte är alldeles varmt. Mitt huvud gör ont. Min hals gör ont. Det är snor i hela min hjärna.


Försvinn, försvinn, försvinn! Jag ska ut med Bosse i skogen i morgon. Gå snabbt och länge. Ska, ska, ska.


Bort, bort, bort...

Av Lisa Hillbom - 13 november 2009 16:24

Ok. Det här var inte en bra dag. Inte smickrande, ingen komplimang.


Min kusin står nere på byn, tillsammans med ett par kompisar. Han fyller 16 i Februari. Han hälsar, jag hälsar tillbaka och går vidare. Det är då dråpslaget kommer. Det är då det händer.


- Var det där din mamma?


What?!?! Jag är 26 år! Jag har fått visa legitimation när jag köper trav, där det är 18 års åldersgränd (lite väl, jag vet, men måste klämma in det i sammanhanget).


Det känns inte rättvist. Herregud.

Ovido - Quiz & Flashcards