Alla inlägg den 7 november 2009

Av Lisa Hillbom - 7 november 2009 20:41

Är det meningen att jag ska behöva äta medicin mot magkatarr jämt och alltid, för annars fungerar inte jag normalt.


Blir less. Har jag oroat sönder min mage helt? Illamående, magont och diarré (sorry för upplysningen) så fort jag inte ätit medicin. Det känns inte rätt.


På Måndag ska jag beställa tid hos min husläkare.

Av Lisa Hillbom - 7 november 2009 17:49

Det är nåt alldeles magiskt med det.


Jag blir lite snål, har tittat på spellistan, och... nä. Inte värt dom pengarna.


Sen vänder jag på det. Jag skulle kunna betala 500 kr bara för känslan. Den där känslan. Det är nåt magiskt. Titta bara på pubilken i den här videon. Det är otroligt mycket folk där. Men alla är på nåt sätt... ensamma, liksom. Vet inte hur jag ska förklara. Men det är mer än en konsert. Det är något som berör djupare än så liksom.


http://www.youtube.com/watch?v=w7_cfNN3N4I


Det är inte en popkonsert. Det är inte Bon Jovi eller Robyn. Mer Tracy Chapman. Det var också trollbindande.


Ja ni. Snålheten bedrar visheten. Kommer gräma ihjäl mig om jag inte går.

Av Lisa Hillbom - 7 november 2009 13:23

    


Gissa vad vi leker här hemma idag?


Stenvägens Minilivs. Men världens, sötaste snabbköpskassörska!

Av Lisa Hillbom - 7 november 2009 08:35

Äntligen fick han åka hem! Han har ju ine haft något där att göra över huvudtaget. Han kan ju för fasiken inte sjunga.


Äntligen...


05.40 midag. Sovmorgon, nästan ju.


Nu väntar frukost, långpromenad med Bosse i skogen, sen ska vi tydligen bygga affär på barnens rum idag.

Ovido - Quiz & Flashcards