Alla inlägg den 3 december 2009

Av Lisa Hillbom - 3 december 2009 18:03

  


Japp. Såhär trött blir man av nästan en hel vecka på dagis.


Fredag i morgon. Jag hade värsta överraskningen på G till min älskade man. Winnerbäck i Ejendals Arena. Har ordnat barnvakt hos Svärmor. Dum som jag va, så berättade jag för Jocke att jag hade ordnat något speciellt till i morgon. Och han blir som ett jävla barn på julafton! Och börjar gissa som en idiot. Och jag blir mer och mer irriterad för jag inser att snart kommer han slå huvudet på spiken. Och visst.


- Nu kom jag på det! Winnerbäck!


Jävla skitgubbe.


Jag blev så sur och vrång, så jag bojkottade det. Jag sket helt enkelt i det. Måste man gissa? Och om man nu tror man kommer på det, så  HÅLL KÄFTEN!


Irritationen gick över. Vi är vänner igen. Men det blir inget Leksand. Men barnvakten behåller vi, om vi får Britt-Marie?

Sen njuter vi av att vara själva istället. Mycket pengar, en konsert. Biljetterna går på 720 kr. Mat, bensinpengar. Det drar iväg som tusan. Så vi unnar oss något här i stället. Funderar lite på att ringa runt och kolla om det möjligen finns två platser kvar på något julbord häromkring.


Får se vad det blir. Vi får lyssna på Winnerbäck i bilen dit! Mohahah!


Nu ska jag ut och gå med granntant.


Over.

Ovido - Quiz & Flashcards